Verzendings- en betalingsinfo

Versie: 2020-11-01

Dit document kan u ook downloaden

Hoe plaats ik een bestelling?

De online bestelprocedure bestaat uit de volgende stappen:

  • Kiezen van de gewenste producten en toevoegen aan het winkelwagentje
  • Invoer e-mailadres en akkoord gaan met de algemene voorwaarden
  • Bezorgopties (verzending en levering, invullen van de nodige adresgegevens)
  • Betalingsinformatie
  • Orderbevestiging

Wat zijn de leveringsopties?

De levering gebeurt door De Zoete Fee zelf in de naburige omgeving of door bpost bij verdere afstanden, na ontvangst van de betaling. Lokale levering is gratis vanaf een aankoopbedrag van €25 en een bpost-levering is gratis vanaf een aankoopbedrag van €75. Indien geen gratis levering toepasbaar is, wordt een leveringskost van €6.95 (excl. btw) aangerekend. Leveringen in Nederland gaan steeds gepaard met een leveringskost van €18.95 (excl. btw).

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen, hieraan zijn geen extra kosten verbonden:

  • via kredietkaart (VISA of MASTERCARD)
  • via bankkaart (bancontact)
  • via de betalingsapps van KBC, ING of BELFIUS
  • via overschrijving op rekeningnummer BE13 7360 7335 8639

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De Zoete Fee stelt alles in het werk om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, zodra uw betaling is ontvangen. Standaard staat er een leveringstermijn van 3 à 7 dagen bij de artikelen vermeld.

Gratis levering vanaf €75 en vanaf €25 in de lokale omgeving (Merelbeke, Oosterzele)

Ophalen mogelijk dinsdag en donderdag (18:30 en 20:00)

Gratis ophaalmoment op dinsdag (Merelbeke) en donderdag (Oosterzele) tussen 18u en 20u